Lugn kväll

Igår var jag och mamma på stan, och köpte block och pennor och sånt. Kom ju på att jag saknade block i 3 ämnen, men nu är det fixat. Sen åt vi på Jalla, jag åt pizza för första gången på jättelänge! Sen tittade jag på CSI på kvällen, SÅKLART :D. Jag lag mig ganska tidigt, runt halv 11. Tidigt för mig som brukar komma i säng runt halv12-12. Mindre bra.

Idag var det jättedåligt väder när jag vaknade. Regnade och va jättegrått. Jag verkligen hatar sånt väder! Vill ha sommar och soool ju! Har blivit lite trassel med mitt språkval. Jag valde spanska i moderna språk, och grekiska som modersmål. Men då så fick jag både och, när jag egentligen ville ha grekiska istället för spanska. Så då valde jag bort grekiskan. Men idag sa Anastasia till mig att hon tog bort sin spanska och skulle läsa grekiska istället. Så jag gick iväg till syon, och så visade det sig vara ett litet fel, så nu fick jag fylla i en NY LAPP för att ta bort spanska och sätta dit grekiskan. Trassel.

Nu har jag precis skrivit klart ett brev på engelska, ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag plugga lite brott och straff. Verkar inte vara något bra på tv eller, så vet inte vad jag gör resten av kvällen.

Imorgon ska jag övningköra, blev inget igår för min bror var jättetrött.

image233 Smiiile bitch =)

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0