övningsköra

Igår blev typ min lycka gjord, som jag skrivit tidigare skulle det ta minst 4 veckor med handledartillståndet. Men igår kom det! Ahh jag e skitglad, så jag ska börja köra imorgon kväll ! :)

Igår var det jättemysigt i stockholm, men enormt varmt. Ca 30 grader var det säkert i solen. vi gick i gamla stan, åt kinamat..jag köpte en jättesnygg väska också :) Sen så träffade vi jonas pappa som jobbar i stockholm, och gick och fikade. Vi bestämde att vi ska åka med honom tillbaka till Jonas på fredag istället för att åka buss. Så vi blir hämtade i Bålsta, tar ungefär en timme dit med buss.
Sen på kvällen kom Alex, så vi var ute och lekte och sen tittade vi på film.

Imorse vaknade Alex 9, så vi gick upp och tittade på tv och åt frukost. Vi bestämde oss för att åka och bada, för det var jättefint väder. Så vi packade ner allt i vagnen och åkte runt halv 12. Vi hann vara där i ungefär 1,5 timme sen började det ÖSREGNA och ÅSKA. Inte så värst mysigt. Så när vi väl kom hem var vi så blöta så det bokstavligen talat såg ut som att vi badat med kläderna på. Så vi fick sätta alex i badet för han va jättekall. Sen lekte han lite, och sen lag vi oss och läste och nu sover han. Han har sovit i över en timme, så han borde vakna snart.

Ikväll ska vi grilla med Alex och Niklas, och imorgon ska vi till läkaren om min rygg igen. Sätter in lite bilder när jag lagt in dom på datan.



Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0