Övningskörning

Igår var jag, Alex och Niklas runt på biltema och elgiganten. Köpte två presenter till Jonas .. Kan inte skriva vad här eftersom han kanske läser :P

Ikväll övningskörde jag också! Jätteroligt! Har lärt mig parkerat och backat och parkerat. Backa och parkera är svårast..

Idag var två poliser och hade en föreläsning på skolan om brottsplats undersökning. Och en utbildad jurist också, som hade en föreläsning om jurudik. Spännande.

Imorgon börjar jag 11,25 så det blir lite sovmorgon. Sen ska jag till läkaren på eftermiddagen och kanske övningsköra på kvällen. Får se hur det blir.

Nu ska jag prata klart med älskling i telefonen, sen sova tänkte jag :)

God natt.

Kommentarer
Postat av: Sooz

Du skrev lite konstigt " Har lärt mig parkerat och backat och parkerat " var någon lite trött ? ;) xP hehe

2007-08-24 @ 16:48:48
Postat av: Sophia

Men jag menade att jag lärde mig backa in på en parkeringruta :P men ja, jag var nog trött :)

2007-08-24 @ 20:01:02
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0