S1JKB

S1JKB - Samhällskunskap1JuridikKriminalteknik B. Haha vilket namn. Men det är där jag går iallfall. Jobbigt schema blir det ... Slutar 16,40 på fredagar så det blir jobbigt när jag ska åka till Jonas..Men varann vecka börjar vi halv 12 på torsdagar, men i övrigt är schemat väldigt tufft. Och tydligen utbildningen också. Men jag hoppas det kommer gå bra ! :)

Var jättetrött imorse..Sov inte mycket inatt så nu gäller det att komma in i rutinerna. Efter skolan mötte Jonas mig på stan så var vi och åt, och sen åkte han hem. Saknar dig Älsk<3
Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, tagit det lungt..Ska försöka komma i säng i tid idag. ^^

Hade tänkt se ID som började på kanal 5, men glömde bort det när jag satt och spelade.

Imorgon ska vi ha diagnosiska test i engelska och svenska. För att se hur man ligger till i kunskaper. Mattetestet är på onsdag. Sen efter skolan ska jag träffa Ämma och fika. Sen på kvällen ska jag eventuellt åka till Biltema och Elgiganten med Niklas och Alex. Får se hur det blir.

Om du trycker på den här länken så kommer du till ett nyhetsklipp som SVT var och gjorde om vår utbildning idag på vår skola =) Titta gärna :)

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=888436


Nu ska jag stoppa ner Ämmas film och anteckningsblock till imorgon så jag inte glömmer det.

Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

[email protected], du kan antingen ha 2 som mig eller 4 fast mindre såklart ^^ o sen en bakgrundsbild om du vill ha det.

2007-08-20 @ 21:30:12
URL: http://leosmamma.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0