skola imorgon

Jahapp då börjar skolan imorgond då. Klockan 6,55 ringer alarmklockan, och 7,40 går bussen. Halv nio är det samling i Aulan, men ska träffa Sarah utanför så vi går in tillsammans.

Vi såg Beck på kvällen och åt äppelpaj som jag gjort. Jag ska börja GI banta nu när skolan börjar, så det var det sista goda på ett tag. Bara på lördagar då och då.

Nu ska jag försöka ta mig i säng, och sova lite. Älskling åker ju hem imorgon eftermiddag med.

" Celine Dion - Dance with my father again " Länk till youtube där nere.

Länken är till en live inspelning, men låten som jag laddat ner är mycket bättre ljud på.

http://www.youtube.com/watch?v=_kbsIFnLlKA

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0