1a advent

idag är det första advent.. Vaknade imorse runt 9, men klev inte upp försen halv 11. Skönt, även fast jag inte sov så mycket inatt. Efter att jag stängt datan så ringde jag till Jonas och pratade med honom till halv 4 =) haha, smart va? Då hade mamma sattit upp lite julpynt, men jag fortsatte lite. Allt är inte klart, eftersom vi åkte till stan efter lunch. Gick runt och tittade lite, mycket folk var det! Vi fick vänta på extrabussen, för det var fullt med vagnar på alla bussar.
Vi tittade lite, köpte några dvdfodral, ska bränna lite filmer och ge bort till alex och niklas. Jag har stora fodral med alla filmer i egentligen , men när jag ska ge bort så vill jag ju ha riktiga. Så sätter man bara ditt ett omslag, så klart :) Sen köpte vi en jättesöt mössa till mig . Nu ska jag bara ha ett par vantar till som matchar. Sen tittade vi på fyrverkerierna! Såå fint, som vanligt. Det där kostar nog UNT jättemycket pengar.

Har precis kommit upp ur badet. Tog ett bad, och pluggade. Sen duschade jag. Nu ska jag fortsätta plugga. Fanny skrämde mig, hon sa att hon skulle flyga med sin syster till Thailand i två veckor. Haha, elakt gjort!



image412



Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0