22 december

Om två dagar är det julafton! Tiden går så fort.

Alex sov här igår natt, så han vaknade tjugo i nio. Då gick vi upp och åt frukost och lekte lite. Sen så ut vi lunch och åkte till stan med Sofia. Det va jättemycket folk, svårt att komma fram med vagnen. Men vi var inte så länge , sen kom Niklas och tog Alex och jag och Sofia åkte hem. På kvällen så var jag och handlade med mamma och pappa, och sen så övningskörde jag och Niklas. Det märks att det är halt ute nu, lite läskigt. Men det gick bra.

Idag så ska jag åka och köpa ett tanklås, eftersom spärren till tankluckan på bilen har gått sönder. Ska köpa lite små grejjer också. Ska köpa Fructis Oil Repair shampoo till Niklas i julklapp, bara för att retas :)

Nu ska jag bränna lite musik, sen åka.
image463
image462

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0