dålig natt

Inatt sov jag och J inget alls nästan. Först så vaknade vi av att jag hade feber och huvudvärk. Sen så kunde vi inte somna om efter att gjort i ordning treo åt mig. Sen så började vi titta på film..Som jag till slut somnade till men inte J. Vi somnade runt 4 ungefär. Och gick upp 7 imorse! Inte så mycket sömn. Vi skulle ju till Pccity och elgiganten när dom öppnade kl 8. J hittade iaf den data han ville ha ifrån början på elgiganten. 8000 kr gick den på. När vi kom hem åt vi lite, och pillade lite med datorn. Sen åkte vi till stan. Vi köpte inte så mycket.

Nu har vi varit hemma ett tag, och jag sitter här på hans dator i sängen =) J själv tittar på Swat som han fick i julklapp av min bror. Snart kommer han och Alex, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Antagligen ingenting, eftersom jag inte är frisk.

Har inga bilder här, så lägger in en bild på Jonas dator som jag hittat på google, tills jag tagit bra bilder själv.
image479

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0