Huvudvärk

Imorse vaknade jag med världens huvudvärk. Mindre skönt, så det var bara att sjukanmäla sig. Somnade om, men vaknade med huvudvärken iallafall..Nu har jag druckit lite te, och tänkte ta en huvudvärkstablett. Kan inte gå och lägga mig igen, för då kommer jag ju inte sova något inatt.

Igår när jag höll på att slå in paket, så ringde Cissi mig. Hon kom med det hemska beskedet att vi SKA FLYTTAS TILL FYRIS. Efter allt vi gjort, och kämpat så flyttar dom oss bara.. Som en hög papper. :/ Vi ska iallafall överklaga, och hoppas på att det hjälper.

Idag ska jag nog inte göra så mycket, kanske går och ser Alex lussa på dagis :) Fasters lilla sötnos, i tomtekläder!  =) Sen ska jag åka och se Sofia uppträda i konserthuset. Ska bli kul det med. Eftersom det är så mycket som jag ska göra, så vill jag att huvudvärken ska gå över ju. Måste in på Åhlens och lämna tillbaka min mössa också. Jag tvättade den i måndags, och tittade noga först hur mycket man fick tvätta den i. 40 grader, och det gjorde jag. Nu har den krympt så jag kan inte använda den! Ska lämna tillbaka den, för så ska det fasen inte vara.

Nu ska jag läsa lite i boken som ska vara utläst till imorgon, har inte så mycket kvar. Runt 40 sidor. Sen skriva klart frågorna till den..Bilder kommer förmodligen ikväll ifrån Alexs lussande och Sofias konsert.

Puss

image432

Jultulpaner

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0