Ingen drama

Idag hade vi ingen drama, vi som var så inställda på att få köra pjäsen! Var ut i vinden igår och tog in lite grejer också, det va ju i onödan..Men men, nästa onsdag istället. Fick ju sluta halv 12 idag då ju, det var ju inte heller helt fel!

På fredag är tydligen historian inställd helt. Tack vare mig ;)  Haha, han förstog nog inte att jag menade att det var dom som inte har moderna språk som har JÄTTElång håltimme, visst dom andra också men inte lika långt. Men men, då får ju halva klassen sluta innan lunch, medans andra halvan ska till BMC. Själv ska jag åka till älskling, är där tidigt..Mycket skönare. 

När jag kom hem så gjorde jag lunch, sen så tittade jag på Våra bästa år. Älskar den serien, men tyvärr hinner jag inte se den nu när det är skola. Sen tittade jag lite på Oprah, men satte mig sen här för att skriva tabellen med engelska orden. Har gjort hälften ungefär..Ska läsa mer när jag kommer hem. Nu ska jag gå till bussen om en halvtimme, grekiskan halv 5 ju.

Imorgon ska vi bada, typ simma och livräddning..Jag vill VERKLIGEN INTE! Jag HATAR att visa mig i badkläder, det är rejäl psykisk terror. Inte ens Jonas får med mig till Gustavsvik, som är 10 gånger roligare än vårat äventyrsbad. Men jag ska gå imorgon, men det kommer inte bli roligt iallafall.

Nej, nu är det dags att klä på mig igen och gå ut i kylan igen. Puss

Såå fint på tavlan så!
image415


Såhär trött ser man ut en tidig tisdags morgon.
image416

Kommentarer
Postat av: Tessan

som jag skrev så var den inte dålig. men inte så bra som jag trodde..

2007-12-05 @ 21:25:21
URL: http://Theresemansson.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0