nyvaken

Jag är precis nyvaken. Herregud, vi har sovit bort halva dagen. Men men, man får väl trösta sig med att man inte är trött inatt istället ;) Har en fruktansvärd huvudvärk, hoppas bara att den försvinner, annars blir det lite drygt.

Idag ska vi som sagt först äta lite nyårsmat med min mamii, sen så jobbar hon och då vet jag inte vad vi hittar på. Men ikväll ska vi iallafall till Sofia och hennes pojkvän, som ska göra hembakad pizza. Jag och J har ju bakat kexchokladpaj och citronpaj som vi tar med oss  =) Så där ska vi väl äta gott, och se på filmerna jag brände igår.

Nej, nu ska jag pussa upp min lilla sömntuta här bredvid mig och gå ner och äta lite!

Kommentarer
Postat av: Denise

Yeea! :-D
KRAM!

2007-12-31 @ 13:37:48
URL: http://MotherAndSon.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0