tvkväll

Ikväll är en riktig TV kväll! Ugly betty och Desperate housewifes. =) Riktig skojsigt! Har precis duschat nu, har inte läst engelska boken någonting. Var inte hemma så länge sen började jag med maten..Och sen duschen. Men ska packa ner grejerna till pjäsen imorgon i pauserna iaf :) Läsa hinner jag imorgon.

Jag åkte med Cissi från skolan på bussen, gud vilket flumm! Vi får hålla koll om det kommer upp något på Tjuvlyssnat.se, haha. Snackade sex och kompisar och fjortisar och allt möjligt vi.

Nej nu ska jag ta på mig mjukiskläder och hoppa ner i sängen och titta på Ugly betty! Ska bara slänga iväg ett sms till Jonas bästis John, som faktiskt fyller 17 år idag ;) Förresten så ska jag sjunga upp för Domkyrkans ungdoms musikkör (?) Dum är förkortningen iaf.. på måndag :) Hoppas jag kommer med, verkar kul.


Puss sötnosar

Min mini julgran i mitt sovrum :)
image414


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0