Nystartat då!

Har tänkt börja skriva här, för den lilla skara som är intresserade av vad som händer i mitt liv;)
Heter Sophia, bor i Uppsala och är 16 år :D
På fritiden är jag mycket med min brorson, min pojkvän och mina polers=)


Imorgon åker jag till Jonas^^ Saknat honom som bara faaan.!

Och färgade håret mörkbrunt idag efter råd från Ämma och Sarah, girliiies!
Snyggt blev d Iaf;) ska lägga upp kort när ja fixat d:) var ju ljusbrun innan, men ser inte blek ut för det:D

Nee nu ska ja dra i säng, har såå svårt att somna på kvällarna:D

Puss och kraaaaam Ämma som ska ta bloggens oskuld!!


Ps: Fuck skolan;)



Kommentarer
Postat av: Ämma

JAG TOG OSKULDEN! GO ME!
Nu Sophia är du oficiellt med i "Töntklubben" för alla som har en blogg xD YAaaaY! xDD

2007-01-25 @ 21:39:21


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0