1 år och 7 månader

Igår hade jag och jonas varit tillsammans i 1 år och 7 månader :) haha, känns inte så långt ;P

I söndags var jag , jonas och mamma på gränby centrum..Vi skulle köpa jeans och foppatofflor. Foppatofflor blev det till oss alla, men inga jeans..  Jonas och mamma köpte svarta, och jag rosa. Jag ville ha i silver, men det fanns inte i min storlek. Dom e ju inte så snygga, men dom e otroligt sköna ;D Sen på kvällen såg vi "tears of the sun" som älskling köpt. Den va riktigt bra, skildrar typ kriget i afrika som pågår. Se den, man börjar verkligen tänka efter.

Igår var jag, jonas , mamma och niklas ute med bilen en sväng. Vi åkte till massa affärer och storhandlade, så bagaget va fullsmockat. På kvällen tog vi det bara lungt, och tittade på film. 

Idag ska jag och jonas på bio, och se "mr brooks". Men jag e typ sjuk, ont i huvudet och halsen, så blir det inte bättre får vi gå någon annan dag. Hoppas det blit bra, för vi skulle egentligen gått igår, men vi va så trötta på kvällen så det blev inte så. Tar iallafall 2 tre typ var fjäre timme, och det hjälper iallafall en ganska stor del. 
Nu gör mamma pannkakor som vi ska äta, sen åker hon till jobbet. Får se vad jag och jonas hittar på då. Antagligen ingenting ;P 

image187

image188

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0