bio

Igår var ju jag, jonas och john som sagt på the simpsons movie. Det va utsålt helt , och sammanlagt 250 personer i salongen:D jätttebra film, och mäktig stämning:)  Innan bion var vi och åt på burger king... Sen när vi skulle hem efter bion så fick vi vänta 45 minuter istället för en timme, iallafall någonting. Men ett jätteäckel kommenterade mina bröst.
Men hallå, väx upp! Du har väl bättre för dig än att glo på dom? Skaffa dig ett liv istället.
Hatar såna människor. Men i övrigt va kvällen jättelyckad :)  Men en grej va jätteskum! Jag tog ETT kort på jonas och john när vi satt utanför biosalongen och väntade på att dom skulle öppna. Då kommer en som jobbar där och säger att man inte får ta kort!:S Det skummaste jag hört. Jag förstår om det vart inne i biosalongen, men hallå det va utanför. Vad är problemet?:S

Idag vaknade vi sent, runt 12..Sen har vi inte gjort någonting alls. Vi beställde till och med hem pizza till lunch^^
Ska nog bara ta det lungt idag..Imorgon ska vi eventuellt till stan. 

Lägger ut bilderna på tröjorna jag köpte till Alex. :)

 image205 


image206

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0