Fint väder

Idag är det äntligen fint väder igen! Skönt :)

Igår gjorde vi ingenting, vi gick till österplan och Jonas köpte en batteriladdare med laddningsbara batterier till sina 360 dosor..Och så köpte vi glass :)

Idag åkte vi till stan, med jonas lillebror. Vi gick och fikade..Vi drack alla smaksatt kaffe. Haha, jag tog med choklad. Var faktiskt riktigt gott  :) Jonas köpte ett spel, och jag köpte ett par urgulliga skor på bianco footwear :) Har ju inga om det blir lite sämre väder, typ blött och sånt.. Så köpte ett par, dom har gummisula runt på kanten och längst fram på tån. Så det borde inte bli blött :) Sen så köpte jag en brännskiva så jag kan bränna Age of mythology av Jonas. Nu har vi precis kommit hem, men vi ska snart åka iväg till några kompisar till Jonas familj på grillfest.

Ringde till länsstyrelsen också, och skulle kolla hur långt handledartillståndet har kommit. Det svaret jag fick var : "Ja, för det första ligger handläggningstiden på minst 4 veckor. Så har du skickat in ansökan dom senaste 4 veckorna, har det troligen inte hänt något." 4 VECKOR!? Va fan tar ni betalt för?? Det enda dom verkar göra där, är att sitta och skvallra vid kaffemaskinen. Det tar 1 vecka för att få ett körkortstillstånd och då rör det ju sig om någon som aldrig kört förrut. Varför tar det då 4 veckor för att få ett tillstånd för någon som har körkort? Helt sjukt.


image207


image208


Kommentarer
Postat av: Evelina

Stod faktikst och tittade på ett par lika dana skor på Bianco fast i Arlöv :P Blev dock inget skoköp för mig, ska vänta lite med det tänkte jag :) Jättefina!

2007-07-30 @ 21:30:05
URL: http://e911121.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0