Måndag

Idag har det regnat i stort sett hela dagen..Men när jag vaknade var det sol. Men sen blev det värre ;P

Jag har tvättat idag, sen åkte jag och mamma till gränby C. Vi handlade lite smågreejer bara..Lite godis till bussen imorgon, lite snoddar, blommor till uteplatsen:P Sånt :P Och så fikade vi och åt på burger king innan vi åkte hem.

Nu har jag precis duschat, och ska snart se på Apocalypto med mamma.

Imorgon åker jag till Jonas...Så har packat idag också ;P Han och John var och hämtade våra bokade biljetter till simpsons movie till på fredag :) Ska bli kul :)

Jag har lite ont i huvudet, så tror jag ska ta en treo. A just det, treo köpte vi också xD.

So long :)

image199


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ska ladda ner den med detsamma :). Ja det vore supersnällt om du kunde säga om den var bra eller dålig så att jag vet om jag ska se den!
Ha en trevlig kväll :)

2007-07-24 @ 02:21:47
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0