Sista dagen på jobbet

Idag var min sista dag på jobbet..Kändes sådär, nu har man ju kommit in i alla rutiner som sker på ett cafe, så det kändes onödigt att jobba bara 5 dagar, när det tog 2 dagar att lära sig dom..men men sånt e livet.

Jonas åkte med mig imorse när jag började, jag började 12 idag..Så gick han på stan en timme, sen fikade han och Sofii hos mig^^ Var kul, kunde sitta o prata med dom när det inte var några kunder ;)

haha så typiskt att allt ska hända mig. Först kommer ett helt gäng från någon träningskola och ska betala med rekvisition! Min chef säger att dom inte tar det, men gruppen påstår att dom betalt med det förrut där. Vilket trassel, så fick jag fylla i en sån. Blev typ kaos, för alla ungar hade redan tagit massa grejjer , så fick dom lämna tillbaka det..Sen fick dom ju ta det igen när vi löste det där med rekvisitionen. Sen kommer ett gäng på 5 pers..Gamla tanter, turister ifrån tyskland. Och bara en av dom kunde engelska. Haha, men det löste sig det med.

Sen gick jag, jonas och Sofii lite på stan..men jag orkade inte gå så länge, har såå ont i fötterna efter en dag på jobbet..Så jag och jonas åkte hem, och Sofii stannade kvar på stan..

Imorgon ska jag klippa mig halv 11,så det lbir ingen sovmorgon imorgon eller ^^

Nu ska jag göra något kul. ^^

image175


Kärlek


Kommentarer
Postat av: rosflickan

Snygga solglasögon!
Såg din kommentar hos Helleh... prematur betyder att barnet är fött för tidigt :)

2007-07-07 @ 04:15:02
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Helle

Hej :) En prematur är en förtidigt född bebis. Har för mig prematura betyder före på latin & postmatura efter. Min son är 7 veckor förtidig, men höll på att födas 8 veckor förtidigt :)

2007-07-07 @ 10:18:38
URL: http://helleh.blogg.se/


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0