Skitväder

Guud va trött jag är på det här vädret nu! Regn igår, och idag. usch.

Igår gjorde vi iallafall ingenting..Vi tittade på film, och tv..Och spelade 360 ^^ Sen gick vi faktiskt ut en snabbis och köpter ägg också och gjorde kladdkaka..Haha väldigt jobbigt^^  Sen på kvällen tvättade vi, och sen spelade vi 360 .. Igen. Usch, inte bra det där.

Idag har vi inte gjort någonting heller..man har liksom ingen lust att göra något när det är så dåligt väder :/ Men vi ska iallfall gå till min kära bror och brorson, och sen sova där till imorgon för då ska jag och jonas vara barnvakt åt min guldklimp! :D har ju inte träffat honom på 5 veckor, eftersom dom först var i thailand och sen var jag hos jonas när dom kom tillbaka..Ska bli jättekul o se hur brun han är :D Så imorgon är det passa Alex som gäller^^ Hoppas iallafall att det är bra väder då, annars kan man ju inte göra något. Han älskar ju att vara ute o spela fotboll, hans stora hobby.. Då går ju tiden fort^^

Nej, nu ska ja fika lite och sen titta mer på tv. Haha, vilket liv. Sen går jag till min bror, så skriver väl imorgon kväll igen. Hare bra :)

image178 Alex , ca 9 månader.


image179

Och här e precis innan thailand. Alltså 2,5 år. Vilket skillnad va  ? ;)

image180


Real love stories
Never have happy endings
Because real love stories
Never end. <3


 


Kommentarer
Postat av: Helle

charlie blir 12 veckor nu på ondags, men 3 månader den 18.e :)

2007-07-09 @ 16:34:39
URL: http://helleh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Otroligt söta bilder allihop! :D

2007-07-11 @ 21:31:11
URL: http://e911121.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0