Alex

Idag har jag hand om Alex, som är sjuk. Han har feber, och är jätteförkyld. Just nu sover han, han har sovit i över en timme..Jag såg reprisen av DH under tiden. När min bror slutat jobba ska vi åka till Gränby C, han skulle köpa kläder tydligen :P

Vi var ut en promenad till Centrum, gud va halt det är ute! Riktigt farligt. Jag höll på att halka flera gånger, Alex också. Så han fick mest sitta i vagnen. Vi köpte inget, bara en ny nappflaska som Alex fick välja ut själv. Blev en röd med hundar på.

Igår var jättetrevligt, tänkte bara tillägga det :)

Nu ska jag gå och stänga av diskmaskinen medans han fortfarande sover.


image371

image370

image373

image372

Kommentarer
Postat av: fanny

va gör du fia??:P sötnos hihi.

2007-11-12 @ 15:28:07


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0