Älskar er Girlieooos

Den där första skoldagen. Den 21:a august 2007, då jag började på en ny skola. En ny linje. Gymnasiet. Allt var nytt. Kunde jag då ana att jag några veckor senare skulle börja umgås med världens underbaraste trio? Ni tjejer är underbara. Ni sprider glädje, ni gör skoldagen värd att fortsätta igenom. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er på dagarna. Det finns liksom inget dåligt med er. Vi är alla så olika egentligen, men ändå hör vi ihop på något sätt.

Frida - Frida sötnos! Du med ditt härliga skratt. Du kan verkligen liva upp stämningen. Vad vore mornarna utan dig sittandes vid skåpet?

Fanny -  Du och jag Gumman. Vi kan prata om det mesta. Vi tänker likadant, och jag är så glad att jag träffade dig! En skoldag utan dig bredvid mig finns inte.

Cissi - Cissi gumman. Vi är så lika, men ändå så olika. Vad vore lunchen utan alla dina konstiga kombinationer av mat? Du har gett mig många goda skratt, och fått mig att prova mycket jag aldrig provat annars ;)

Jag älskar er tjejer. Ingen Sophia utan er.

image351

image352

image353



Kommentarer
Postat av: frida

Åh!.gumman inget mig utan dig. Vi fyra är celsius coolate och underbaraste gäng, älskar er mer än vad ni tror

2007-11-09 @ 20:53:44
Postat av: Fanny

Vi älskar dig med gumman! du är underbar :) Älskar våra panikattacker :D
Inget oss utan dig gumman, Älskar dig.

2007-11-10 @ 11:10:07
Postat av: Fanny

Haha ciccis såsblandningar är ju bara för bäst xD
Älskar er

2007-11-10 @ 11:11:23


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0