Bio

Idag var det bio med klassen som gällde. En dokumentär om tre kvinnor, domare, advokat och polis som kämpade för att hjälpa kvinnor och barn som blir misshandlade , våldtagna etc nere i Afrika. Jag trodde den skulle vara bättre..Den va ganska seg. Men Markus "AAAAA" ljud gjorde stämningen liite roligare =)
Efter bion så gick jag, Fanny, Cissi, Frida, Ronald och Markus och åt på Jalla. Där hade jag ut min dricka så den träffade Fannys stövel. Sorry gumman!<3 Men den gick nog bra, förutom att alla glodde när vi bytte bord.

När vi kom tillbaka till skolan hade jag bara svenska, sen slutade jag. Så en ganska lugn dag. Fick reda på att vi inte har någon svenska på torsdag eller måndag, så nästa måndag slutar jag 13,15. Great!

Pratade nyss med älskling..Han får knappt något skadestånd.. Stackars älskling<3 Önskar jag kunde vara där och krama om dig och trösta dig. Gubben min.  

Nu ska jag fortsätta läsa lite samhälle, har prov nästa tisdag. Puss hejs

image398

image399


image400

image401

image402

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0