Blockera kommentarer


Jag har varit hemma idag, kände att jag inte ville rusa tillbaka till skolan...Orkar inte sjukna igen om efter att ha varit sjuk i nästan en vecka.  Men jag åkte till skolan och hämtade lite böcker iallafall :) Ska plugga till naturprovet på torsdag.

Vi ska åka och lämna micran på skroten också..Ska bara få Niklas hit eftersom vi måste bogsera den. Lite duktig har jag varit idag iallafall, har tvättat två maskiner och plockat lite. Saknar mina sötnosar i skolan, så det ska bli kul att komma tillbaka imorgon iallafall :)

Ska till tandläkaren imorgon. Sista gången sa dom, känns bra att få bort den (onämnda). Sen dansen ! Tror jag ska gå på den i allafall..Annars går jag nog dit och tittar, för jag är ju fortfarande förkyld. Men vill inte missa mer, så jag går dit med Sofia och tittar annars.


Förresten, nu tar jag och blockerar alla jobbiga kommentarer från Koala o Company, dom beter sig så otroligt omoget, så nog med uppmärksamhet för dom.

Puss hejs

image386






Kommentarer
Postat av: Sooz

Kajsa, my baby!

2007-11-19 @ 21:52:10
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: fanny

Vi saknar dig med gumman!

2007-11-20 @ 19:05:41


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0