Föräldramöte

Haha, det skriiiiker avundsjuka lååång väg. " Vissa tar ju vad dom får". Haha, patetiskt. Du vet ingenting om varken mig eller Jonas. Förlovning är ett bevis på kärlek, ingenting annat. Men andra har ju inget annat för sig än att lägga sig i andras liv. (För dom har ju inget själva)

Nu har jag precis duschat för fjärde gången idag. Det är så otroligt skönt när man har feber, konstigt nog :) Har snackat med Fanny och så, så det mesta är klart inför mötet ikväll. Hoppas jag hinner bli liite bättre iallafall, för just nu kan jag knapp stå upp.

När jag kommer hem ska jag plugga till engelska provet på fredag. Och se en äventyrsfilm jag lånade av Niklas. Noah Ark. Är ju inte religiös, men den kanske är bra att slö titta på. Jätteskönt att vara ledig imorgon, eftersom jag hade ändå inte kunnat gå till skolan. Hoppas bara jag blir frisk till på fredag.. Vill ju göra någonting roligt i helgen =)



Liten-Stor  (älskar den bilden)
image376

Kommentarer
Postat av: frida

Hur orkar ni bry er om någon annans förlovning? det är dens ensak! om ni inte har något trevligt, snällt att säga, säg inget då! Okej, era små hackar-typer, lägg av !

2007-11-15 @ 18:55:05
Postat av: Elin

Av anonym: Som jag redan sa, förlovning är ett tecken på att man ska gifta sig, snart. Kärlek kan ni visa med ett halsband etc.

HAHAHAH dom ska juh gifta sig ochså?

2007-11-16 @ 15:02:36
URL: http://comebacktowhatyouare.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0