förlovning

Asså palla med det här. Mina föräldrar har varit förlovade i 35 år. Det finns ingen lag på att man måste gifta sig för att man förlovat sig. Jag vet många par som är vuxna och förlovade, men valt att inte gifta sig. Jag och Jonas kommer gifta oss någon gång i framtiden, men det är helt upp till oss om vi vill förlova oss nu eller senare.
Haha, att folk orkar. Anonym, din IP är ifrån FINLAND. Där kanske man inte vågar visa sin kärlek.

Jag är förlovad med Jonas, och jag är stolt över det. Inget att skämmas över alls. Och det är inte alls oseriöst, man springer inte och köper dyra ringar bara för att det är roligt. Det finns heller inga regler på att förhållandet inte kommer hålla, bara för att man är ung.

Lever verkligen samhället kvar på 1800 talet eller är det bara ni som inte fått ett ligg eller nåt?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men shiit, omogna människor eller vad? Snacka om att inte ha något liv när man sitter och skriver dom mest barnsligaste kommentarerna. Skaffa ett ligg eller nått. Eller åtminstone ett liv.Sophia, du och jonas är underbara tilsammans.

2007-11-17 @ 14:09:20


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0