Helgen är över

Nu är helgen slut..Igen. Tråkigt nog. Tiden går så fort nu för tiden, känns lite konstigt...

Jag köpte iallafall klänningen på Gina i lördags :) Jag avgudar den! Såå fin. Vi har varit ute och åkt me bilen mkt dom här dagarna..Typ elgiganten, kollade på tv. Sen var vi till ÖB och handlade lite små grejer...Och nu på kvällen var vi på Willys och handlade till veckan. I lördags var vi på Maxi och gränby C också.


Jonas åkte hem idag med. Men vi träffas på fredag igen :) Ska ha jättemysigt då. I fredags var vår 23 månaders dag också ! :) Sötnos<3

Anna, du frågade vad jag tyckte om Grekland hållning till djur. Måste bara fråga, läste du någonstans att jag är halvgrekisk eller varför just Grekland? :P Iallafall, jag tycker dom behandlar sina djur ganska hemskt. Dom har ingen respekt för dom alls. När jag var där så var det väldigt många hemlösa hundar ute och strök, så smala så man såg deras revben. Många av dom var ju jätte agressiva eftersom folk slår dom och sånt. Så jag tycker det är hemskt, men tyvärr inget jag kan göra något åt. 

image382

image383

image384

image385



Kommentarer
Postat av: Sooz

Tror inte hon vill ha dig lika gärna som jag vill ... Så att du kan få leva upp till ditt namn och bli en riktig korv.

2007-11-18 @ 21:12:28
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Sooz

Haha vilket ego, btw så stavade du mitt nick fel. Hur gammal är du 12? This kids, is why we stay in school.

2007-11-19 @ 15:36:09
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0