Lördag

Idag är det filmkväll som gäller! :) Mysigt värre. Fanny kommer om någon timme, resten kommer runt halv 4. När Fanny kommer ska vi planera inför föräldramötet, som jag och hon har kallat till.
Dom vill ju nämligen flytta JK till andra skolor, inte få vara kvar på Celcius.Vi har bara gått där 3 månader, och dom ska redan flytta oss. Kunde dom (politikerna) inte tänkt på det lite tidigare!? Vi kommer ju få nya lärare, miljö, allt ju.. Så vi har fixat namninsamlingar..Och nu har jag och Fanny kallat till ett föräldramöte som vi ska leda. Känns lite..moget. Men det går nog bra :)

Sen ska vi göra pizza och sånt. Duka.

Jag tappade ju ett glas inne i badrummet i torsdags. idag har jag trampat in tre glasbitar i foten. Gör lite småont..Det hjälper inte att dammsuga, det försvinner aldrig känns det som..

Fanny som gravid ??

image354
Neej, hon kan bara spänna ut magen så hon ser gravid ut :)


Vi mysfikade igår på lunchrasten :)

image355

Kommentarer
Postat av: frida

snygg bild på fanny;)!

2007-11-10 @ 12:56:02


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0