Piggare

Jag är mycket piggare idag. Sov dåligt inatt med, vaknade varannan timme ungefär..Men sen runt 5, så vaknade jag och kunde inte somna om. Gick upp och tog en dusch, och två treo. Somnade runt 6-halv 7 igen. Sen sov jag ändå till 10 :O Så antingen hjälpte treon väldigt bra, eller så blev jag konstigt nog frisk..För nu är febern borta..Halsen gör mindre ont också. Men det mesta av huvudvärken är borta. Jätteskönt!

Igår en halvtimme innan jag skulle till mötet, så fick jag sms av Sofia.

-Är du hemma? :D
- Japp, men ska dra om en halvtimme.. Dådå? :P
-Okej. Suprise suprise! ;)
-Vad ? :O
(efter typ 10 minuter) - Gå ut och titta på din brevlåda, jag tror tomten har blivit senil och glömt att julafton är i december ;)
Jag gick ut, och hittade ett jättegulligt paket på brevlådan. I det låg en söt apa nyckelring! Jag blev jätteglad :D :D piggade upp mig jättemycket ! Vilken bästis man har :) Sen när jag skrev att jag ska köpa något åt henne med, när jag blir frisk nog att orka åka till stan så sa hon att jag inte behövde det, utan bara skulle lova att vi träffades snart igen och hittade på något kul! Såå gulligt <3

Mötet gick inte så bra heller förresten. Tydligen har rektorn fått ett mejl om att det kommer flyttas. Men vi ska försöka att bekämpa det iallafall. Hon ifrån radio ringde mig nyss också :O Snacka om att jag blev lite..rädd. Men hon ställde några frågor bara. Inte så svåra. Sen sa jag åt henne att ringa Cissi för hon ville prata med någon av föräldrarna som valdes till föräldragruppen, och Cissis mamma är med där.

Ska plugga lite engelska idag, och sen städa också. Vara inne tror jag, nu när jag börjar bli frisk :)

Paketet :)
image377

Kommentarer
Postat av: Sooz

Bäst för dig att vi ses snart, annars så kanske apan rymmer ;) :P

2007-11-15 @ 14:30:42
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Elin

Svar: Haha nej har haft världens beslut ångest! Men nu blir de min naturliga bruna färg (=

2007-11-15 @ 17:04:53
URL: http://comebacktowhatyouare.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0