Resursdag

Idag är det resursdag i skolan, så alla som inte har något prov/omprov att göra är lediga. Underbart skönt :) Sitter här och funderar på vad jag ska hitta på, ska väl plugga lite samhällskunksap tror jag. Sen packar jag väl ihop danskläderna, och åker till stan och tittar på julklappar innan dansen  =) Såg att dom hade fraktfritt på CDON, fick ett mail om det..Så har tittat lite där, och hittat två böcker till min bror och en film till Jonas. Perfekt. :)
Men har en del kvar, till Sofia, mamma, pappa och lite åt Alex.  Alex är ju lätt egentligen, bara köpa någon bil eller någon så blir han glad. Fasters solstråle är ju hemma på julafton i år ! <3

jag har ju skaffat msn i mobilen, det var gratis i tre månader om man testade. Men det funkar jättedåligt..När man har ett namn på msn i datorn, så hänger inte alltid det med när man loggar in på mobilen så det kan vara ett namn som man inte haft på länge. Och det går inte att byta namn på mobilen eller. Sen ibland så skickas inte meddelandena, eller tas emot utan att jag får reda på det. Och så funkar det inte alltid, det är bara ibland det går. Så tror inte jag ska fortsätta efter dom här tre månaderna, känns inte värt att betala när det ändå krånglar så mycket.


Nu ska jag gå och göra lunch, och läsa lite samhälle sen. Ikväll är det ju Desperate housewifes och Ugly Betty så då hinner man ju inte läsa något :D

image403

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0