Sjuk

Har knappt sovit någonting inatt. Sov kanske tre timmar sammanlagt, resten av tiden har jag skakat och kämpat för att inte huvudet skulle sprängas.. Med Ipren så blir febern bättre i allafall, så jag kommer gå på mötet ikväll. Men ingen skola för mig i övrigt.

Älskling kommer på fredag också. Och Eva och Björn. Skojjsigt..Vet inte vad jag och Jonas ska hitta på i helgen. (Hoppas bara jag är frisk till dess)

Nu ska jag fortsätta dricka te, och lägga mig under täcket ett tag.

(BTW, det är mitt val och ingen annans om jag vill vara förlovad. Vissa personer kan faktiskt hitta sin sanna kärlek i ung ålder)

image375

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0