snabbis

Jag skriver ett snabbt inlägg:P

har precis gjort klart samgrejen. Har tagit lång tid, sen har jag fixat med loggboken för att göra den snygg. Gud, just nu känns det som att skolan tar kål på mig. Och lovet är precis över också. Långt kvar..Grått ute, trist. Nej usch, ge mig sommar och sommarlov. Skulle pluggat till matten också, men har inte orkat. Jag är otroligt trött, somnade halv två igår natt. Ska lägga mig nu, ska bara dricka upp mitt te och göra mig klar.

Förresten, vill ni veta höjden av klantighet? Jag har glömt mina nycklar hos Jonas. Jättelyckat. Så fick fixa fram och leta efter en extranyckel till skåpet, och hem hit igår kväll. Ibland förstår jag inte hur jag lyckas?
På senaste tiden har jag liksom..glömt saker som är viktiga, glömt saker som jag skulle kommit ihåg förrut. Känns konstigt. Vet inte om det är stressen.


Imorgon får jag iallafall träffa Sofia! :D Dansen ju :)

Sofia med min kisse miss :D

image342





Kommentarer
Postat av: Sooz

Jag och Kajsa = Ett great team :D

2007-11-06 @ 21:55:22
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0