CSI miami

Ska snart göra mig klar och lägga mig och titta på CSI miami. Synd att det bara går en gång i veckan. Men iofs, det är tur det också för annars skulle det ju ta slut fortare =)

Har precis sökt jobb. På burger king och MCdonalds. Inga toppjobb, men vad ska annars en 16åring söka? Jag är glad så länge jag har ett jobb. Inte för att det är kul att jobba, men det ger betalt och en bra erfarenhet.
 
Imorgon ska jag ju röntga min höft också, eftersom min sjukgymnast tror att det är höftens fel att jag har ont i ryggen. Sen ska jag få akupunktur på eftermiddagen. Missar mycket i skolan, men så ere.

Har inte så mycket att skriva, men jag lägger in bilden på jonas paket som jag hämtade idag ;)

God natt =)


image248

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0