Dans

Igår åkte jag och storhandlade med Niklas och hans familj. Jag körde, så klart ^^ Köpte en dammsugare på maxi också. Haha,  låter konstigt men vi behövde en ny.

Idag skulle jag inte gått på dansen för jag behövde plugga..Men jag gick iallfall så får plugga inatt istället :P haha. Nej, men dansen e ju skitrolig och den är bara en gång i veckan så jag ville inte missa den. Men jag gick typ 1,5-2 timmar i skogen idag ju , och dansade nu på kvällen. Känns skönt =)

När jag kom hem så skrev jag lite på grekiska till hemspråket imorgon..Hoppas han blir nöjd den här gången då. Han e helt borta ju.

Idag var vi i skogen med skolan..Inte så kul..Men såå klart så gjorde vi det roligt ^^ Bland annat så "blev jag och Fanny ihop" och "adopterade Ronald, våran thaison" Snacka flummigt. Sen så skrämde Marcus skiten ur mig när han tog tag i mina revben och försökte "kasta" ner mig i vattnet. Jag höll typ på att dö, blev skiträdd.

Missar desperate housewifes ikväll eftersom historieboken och antiken kallar : / Men det går i repris på söndag, det har jag kollat upp! Så då får jag se det då istället :)

Nu ska jag dra och plugga :) Här kommer fler bilder ifrån helgen :)

image267

Halsbandet han fick av mig

image268

Jag färgade håret svart på jonas

image269

Alex snygging ;)

image270

Jonas öppnar paket :)


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0