Färga håret ?

Idag ska jag vara med Sofia :) Vi ska typ baka massa och se på film :) Vad vi ska se, det vet vi inte ännu  :P

Igår så lag jag mig halv 12, och sov till halv 10. Skitskönt . Kan man verkligen bli så trött av skolan ?

Snart ska jag åka och fylla på swebuskortet på stan, vet inte om jag stannar ett tag och tittar lite. Tråkigt att gå ensam. Dåligt väder är det också..Men men, så ere i Sverige ^^ Jag funderar på att färga håret. I typ mörkbrunt, har ju vanlig brun nu. Men får se :)

Det var många inne på min blogg igår, men ingen skrev vad dom tyckte om designen. Så då provar jag igen då.

Vad tycker ni om min nya design ?


Första bilden är när jag har mörkt hår, och andra bilden e min vanliga hårfärg. Vad tycker ni är snyggast ?





image256

image257



Kommentarer
Postat av: Josse

Ser ut som att ni har samma ringar som jag och min kille, haha.

2007-09-15 @ 22:53:08
URL: http://www.nogg.se/josefinwestman
Postat av: Josse

haha, jaa våra med :) typ 24karat.se eller nått ,
men det ser ut som att ni har mönster på era? det har inte jag och johan..

2007-09-16 @ 20:45:37
URL: http://www.nogg.se/josefinwestman
Postat av: frida

sophia, jag tycker din design är as snygg, love your blogg;D .<3

2007-09-30 @ 11:20:38
Postat av: Sophia

thanks baby <3

2007-09-30 @ 23:06:02
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0