Filmkväll

Ikväll är det filmkväll hemma hos Markus. Jag ska åka dit efter grekiskan. Det är jag, Fanny, Frida, Cissi, Markus och Ronald som ska vara där. Vi tänkte se massa filmer och sjunga singstar och typ spela på en dansmatta :D Vi ska beställa pizza också tänkte vi. Så det blir nog ganska sent ikväll, måste hem innan halv 1 för då går sista bussen för mig ifrån stan. Annars får jag gå :/

Imorgon och på fredag är det studiedagar! Så otroligt skönt! Vet inte vad jag ska hitta på, men det löser sig väl. Ska vara med underbara Sofii någon dag iallafall. Öva till dansen.

Nu ska jag skriva ut det jag skrivit på grekiska sen göra mig iordning för att åka iväg :)

image271

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0