På smällen

Igår var hur mysigt som helst! Killarna hade dukat och gjort jättefint tills när vi kom:) Vi såg på film, spelade på dansmattan, sjöng singstar och snackade. En underbar kväll med andra ord . Tack sötnosar <3 Lägger upp bilder när jag fått dom av Fanny.

Idag har jag varit med Sofia :) Vi tvättade här hos mig, och gjorde mat..Sen så sjöng vi lite singstar och sen åkte vi till stan och gick på bio. På smällen såg vi. Vi tänkte se Shrek 3 men den va inte med bland dom utvalda filmerna som man får rabatt på med CSN kortet. Så såg På smällen istället. Jättebra film , både rolig och sorglig. :P

Jag sov hur länge som helst inatt. Lag mig runt halv 1, och vaknade halv 12 imorse. Haha, så otroligt skönt..


När jag klev av bussen nu på kvällen och skulle gå hem så blev jag typ asrädd. Skogen bredvid busshållplatsen är ju kolsvart och så såg jag någon stå bakom några buskar där inne! Sen när jag närmade mig, så klev killen ut ur buskarna och började gå sakta. Då saktade jag också ner eftersom jag inte ville ha honom bakom mig. Då började han gå ännu saktare. Jag blev jätterädd, så jag ringde mamma bara för att visa att jag hade kontakt med någon. Då vände han. Skitläskigt.

Imorgon ska jag träffa Sofia på stan och käka lunch, sen ska vi väl titta lite på stan :) Gina Tricot har kampanjpriser så jag ska titta om jag hittar något där. Mamma fyller år snart också. Eller ja, om 3 veckor men jag är inte så säker på vad jag ska köpa så ska kolla lite efter några "ideer".


image272

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0