Shoppat

Idag skulle jag följt med Sofia på dans, men jag mådde inte så jättebra så jag gick inte. Men efter skolan träffade jag mamma eftersom jag skulle köpa lite nya skor. Har två par mot höstvädret, men dom ena är trasiga i fram och dom andra får jag skavsår av efter ett tag. Så behövde några att variera med. Blev två par, pums tror jag det är ^^
Vi fikade också, och sen skulle vi åka hem.
Men vi kollade lite på H&M också, och köpte ett par jeans, en långärmad tröja i brunt och två kortärmade tröjor också i svart och vit.
Sen skulle vi åka hem, men klockan var så mycket då så vi fick äta på stan också. Och när jag står och betalar så går ett äckelfyllo fram till min mamma och börjar anklaga henne för att stulit hans macka som låg där vi satt! Min mamma blev jättearg och bad honom gå därifrån, och då sa han: att du inte skäms över att stjäla från en hemlös! Haha, snacka psyko. Tur att det ändå var min mamma som satt och höll platsen och inte jag för jag hade blivit rädd ^^ Min mamma är det iallafall krut i. Jag e inte feg över att säga vad jag tycker och sånt, men har något starkt emot fyllon o psykon.

Vi skulle ju gått ut i skogen idag på eftermiddagen och samlat in massa prover o skit till naturkunskapen. Men det åskade och regnade så det blev inget. Bra enligt mig ^^

Så det blev lite shopping, alltid kul^^ Är jättetrött så ska försöka lägga mig innan 22 idag. E förkyld och sånt också, så det är bra om jag sover ordentligt så jag inte blir ännu sjukare.

image241 Tröjan och jeansen.

image242Ena paret skor ^^

image243Andra paret ^^


Kommentarer
Postat av: Angelica

Härlig shopping!

2007-09-09 @ 16:42:56
URL: http://aljung.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0