Torsdag

Jahapp, då var den här veckan snart slut igen. Jag sitter här med min shake och lyssnar på musik. Pappa ska skjutsa mig, så jag behöver inte åka försen om 10 minuter.

Bion i tisdag var jättebra! Helrolig film, kan jag verkligen rekommendera. Jag och Frida slutade oväntat tidigt , så vi drog in till stan och fikade på Waynes :) Haha gumms, vi och våra fikastunder ! :) Tänk vi mysigt vi har haft det. Och alla våra resplaner ;) haha sötnos<3

Jag lag mig jättetidigt igår. Sov ungefär 9 timmar inatt, så jag är relativt pigg. Dock kunde jag varit piggare, haha. Nu ska jag gå och borsta tänderna så jag kan komma iväg.

177163-691177163-690

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

helt sjukt att man ens kan komma på idén att hitta på en sån sak! :/

2008-04-11 @ 10:56:21
URL: http://jonnalantz.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0