Alla hjärtans dag firande

Sitter här i biblioteket som vanligt varje tisdag, haha. En halvtimme kvar så slutar Fiffi och Cissi.
Inatt har jag sovit dåligt, vet inte riktigt varför. Men är inte så trött ändå, mår mest illa. Jag hoppas det går över i alla fall, eftersom det är nästan 5 timmar kvar av skolan, och sen ska jag jobba i fyra timmar.  

Igår berättade J att han har planer för Alla hjärtans dag, som vi firar den 16e istället för den 14e. Dels för att vi träffas på fredagen,men har mer tid på lördagen och för att vi har varit förlovade i 1 år och 2 månader den 16e :)  Det ni! En kille på mitt jobb har varit förlovad i 4 månader, och gifter sig om 5 mån! Ojoj oj,det känns så långt bort för mig..

Iallafall,så försöker jag som vanligt luska ut ledtrådar ur J! Haha, Fiffi säger att jag inte ska göra det så det blir en överaskning, för jag lyckas ALLTID lista ut det. Åh, jag vill så gärna veta, men ändå inte. Vet bara att jag ska ha en fin klänning med mig. Därför har jag mina aningar, men vet inte riktigt om jag har rätt.
Kanske skriver ut vad jag tror senare ? 

image616

Kommentarer
Postat av: isabelle

jafan vad tiden går asså, jag skulle vilja ha några fler timmar på dygnet.

2008-02-05 @ 12:04:00
URL: http://isabelleeeee.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0