fast anställd

Jag blev fast anställd, är jättenöjd. Sålde 16 st idag på fyra timmar, men jag fick reda på att jag blev anställd redan innan jag började mitt pass idag, haha. På lovet fick jag speciella tider som jag fick välja själv, skönt. Jobbar tre timmar längre en dag, men det får jag ju betalt för så det spelar inte så stor roll.

Mina babymorötter var inte kokta, så det förstörde hela min kväll, haha. Jag som trodde dom skulle vara kokta, men nej nej. Jaja, då vet jag det till nästa gång. Nu har jag hunnit duscha, mina tår är förstörda av mina nya gråma pumps. Så imorgon får det nog bli sneakers. Måste hämta ut tågbiljetterna imorgon också, har skjutit upp det för länge.

Ska snart sova, ska bara kolla runt på nätet lite till.
Puss

image622
image623

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0