helgen

Helgen som gått tycker jag har varit relativt bra, har sovit länge på mornarna och haft bra dagar :) I fredags var ju mina girlious här, vi åt tacos o tittade på film. Eller ja, det mesta av dom i alla fall..:P
Igår skulle vi åkt till stan, men istället var vi hemma och tog det lungt. Det va faktiskt riktigt skönt, gick ändå ut för att köpa baguetter till kvällen så man fick lite friskluft iaf :)
Idag var jag, mamma, J och Alex på stan o fixade mammas glasögon som hon lyckats sabba (!). Dom fixade det ganska fort, så vi gick och åt och sen var vi till New Yorker där jag köpte en urmysig o söt tröja :)

Ikväll har jag o Alex varit ute i snön, och åkt pulka, kastat snöboll och byggt en snögubbe =)

Kanske inte världens mest detaljerade inlägg, men har inte så stor lust att skriva :/ Ska iaf skriva på Japan arbetet nu, men här kommer lite bilder :)


image608
image609
image610
image611



Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0