Hos J

Nu är jag hos J, efter en ganska omtumlandade resa. Först var det snökaos, som gjorde så bussen var sen. Stackars Cissi missade då sitt tåg, älskling <3. Det fixade sig iaf med att hon fick en ny biljett till ett senare tåg. Kassörskan trodde inte först på oss, så du skulle hon behöva betala över 300 kr för en ny. Men hon fick en till slut, när hon märke att stackars Cissi faktiskt gråtit ett tag.

Jag tittade lite på film när jag satt på tåget sen, ganska irriterande eftersom jag bara har 10 minuter kvar av filmen. Men får se det någon annan dag.

Nu ska jag nog gå och göra mig klar, och gå och lägga mig så jag börjar sportlovet med mycket energi i kroppen! (Man kan ju alltid hoppas).

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0