Japan

mm jag ska åka till Japan, som sagt. Med jonas, för att fira vår 1,5 års förlovningsdag.

image607


Nej då, haha. Skojar bara. Jag sitter på samlektionen och skriver på japanarbetet. Nu ska jag skriva en inledning med Blondie o Fiffi.
Efter skolan ska jag möta J, som kommer idag. Sen ikväll kommer Cissi, Frida, Fiffi o John till mig o J så ska vi käka gott och se på filmer! King och California och Already dead blir det nog.

Nu ska jag fortsätta vara aktiv :)
( Bilden där uppe pryder dessutom våran vackra framsida, fiin fiint va?)

Kommentarer
Postat av: frida

åhh..får jag vara blondie^^ hihi..

2008-02-02 @ 21:54:08
Postat av: Emelie

Måste bara säga, du är sjukt söt/snygg eller vad man nu kan säga, på varenda bild :) gillar dina ögon och håret!!!

2008-02-03 @ 18:35:56
Postat av: Sophia

tack Emelie ! =)

2008-02-03 @ 20:35:05
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0