Jobbat

Idag har jag jobbat, den gick bra faktiskt. Sålde 14 st på tre timmar, alltså över 4 i snittet. Jag snackade med min ena säljcoach och han tror inte det är några problem att jag blir fast anställd på tisdag eftersom jag säljer så bra. Det var kul att höra!

På gympan idag körde vi styrka och konditon. Oj oj oj, det var jobbigt. Men på något konstigt sätt kändes det skönt efteråt. Dock var jag otroligt trött när jag gick till jobbet, dom 15 minutrarna kändes som en evighet! Väl framme slängde jag i mig en cappucino, då vaknade jag till lite.

Har duschat nu, och bara sitter här och tar det lungt. Känns skönt att dom två proven jag tänkt på mest är avklarade (historia och matte). Så ska bara ta det lungt nu i helgen, och ta vara på ledigheten.

Imorgon kommer J, och vi ska nog bara vara hemma och ta det lungt på kvällen. På lördag ska vi till stan för då ska jag köpa alla hjärtans dag presenter och ett bäddset till mitt nya täcke, dom jag hade är ju för små nu.
Jag har också fått reda på vad som händer på alla hjärtans dag, ingen chock egentligen eftersom det var som jag trodde. Middag på Hellas. Den resturangen förlovade vi oss på, så därför är den symbolisk för oss. Däremot vill jag hellre äta kinamat (faktiskt sugen!) . Men jag vill inte styra alls, utan har sagt att det helt är upp till honom och att det är han som bestämmer helt!

Köpte en present till honom i torsdags, blev en jättesnygg ljus skjorta ifrån H&M. Ska köpa en till på lördag tror jag, kanske blir ett par såna här för hans bussresor? Vet att han velat ha ett par såna ett tag.


image618

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0