Övningskört

Nu har jag kommit hem efter att ha övningskört. Idag gick det ganska bra, även om jag kört betydligt bättre. Inte blev det bättre av att PolisPotatisGris stod i vägkanten och kontrollerade också. Haha, inte för att jag gjort något fel eller så men jag bli ändå nervös av deras närvaro när jag kör. Om drygt 10,5 månader fyller jag 18 år. Jag hoppas på att ta körkortet då.

Handlade lite på Ica Maxi också, blev några Dietsoups till jobbet imorgon och några dricksyoghurts samt lite annat smått och gott :) På fredag ska jag eventuellt köra på motorväg för första gången, till Eurostop. Om min bror är ledig, vilket jag hoppas på.


Alltså något är ju bara för charmigt med deras rynkor ! =)

image632

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag blir också alltid nervös när jag ser en polis !

2008-02-24 @ 20:44:44
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: Annso

hehe, det blir samma för mig, även om jag bara sitter bredvid - asså rädd för grisen :P
Du behöver absolut INTE vara rädd för att köra motorväg, det är ASKUL ;)
Om du gillar fart, förstås.
Man känner ju inte vinden i håret precis, men det går fort ;P
Lycka till!

2008-02-24 @ 22:17:30
URL: http://ichtyostega.bilddagboken.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0