Sagapo

Jag sitter här med Js bärbara, haha vilken lyx det känns som. Att kunna sitta och titta på tv och vid datorn samtidigt.
Har tittat lite på Wallander, men inte så seriöst. Har tittat på runt hur man gör för att skaffa IDkort. Jag har redan ett , men vi ska skaffa ett till Jonas (finally).
Det jag har svårt att förstå på Postens hemsida är om man måste ha målsman med sig om man är under 18 år fastän man har personbeviset och passet med sig? (det enda som ska behövas enligt deras hemsida) Någon som vet?

Imorgon ska jag till läkaren kl 10,20 så jag går inte på lektionerna på morgonen eftersom jag skulle behöva gå efter en halvtimme ändå. Sen blir det ju bara två lektioner. Efter det ska jag till stan och kolla upp några saker :) Hämta ut några tågbiljetter bland annat. Och sist men absolut inte minst, jobba. Min 9:e dag.


Kanske dags att börja göra sig i ordning för sängen nu?


Elliniko fajito på Alla hjärtans dag!
Sagapo, koukla mou.


Kommentarer
Postat av: Sooz

Uppdatera mera! Haha :D

2008-02-11 @ 08:28:41
URL: http://Sooz.webblogg.se


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0