Shoppning

Inatt har jag sovit ut, hela 11 timmar! Konstig nog är jag trött iallafall. Jaja, dagen har varit bra iallafall. Vi var ute vid IKEA och skopunkten, jag köpte tre par skor på skopunkten =). Två par pumps, och ett par vårskor. Hur söta som helst, brukar inte gilla den typen av skor men rosetter gör jag allt för. Pumpsen var också heta, dom ena var mörkbruna och 15 cm klack, dom andra 10 cm klack och gråa. =) Efter det gick vi till IKEA, där vi köpte ett påslakakanset till mitt stooora täcke. Ska tvätta det senare, så ska jag lägga i det :)
Har gjort vitlöksfräst kött med ris till middag, Js favorit. Gjort en kladdkaka också för första gången på jättelänge. Ska se CSI miami ikväll:)


Bilder kommer imorgon.

Den här skon vore söt att ha i vår, när det blir lite varmare. Din sko, 399 kr


Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0