Sista dagen på lovet

Nu är det allra sista dagen på sportlovet. Känns inte så roligt, har ingen lust med skola eller jobb alls. Men det blir väl antagligen lättare när man kommer igång igen.

Hela morgonen har jag och J tittat på IKEAs hemsida, och tittat på olika serier på tv. Bara tagit det allmänt lungt :) Vi ska snart gå ut, J ska köpa påfyllning till mobilen. Antar att vi går en promenad på samma gång, även om det inte är så fint väder. Förstår inte varför solen och allt försvunnit? Borde nog börja göra mig klar nu, J är nog klar i duschen snart.

Jag älskar dig Jonas. Idag, imorgon och förevigt. Jag längtar så otroligt till sommaren 2009 som kommer bli underbar.

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0