Skola

Jag börjar bli trött på att vakna tidigt och inte kunna somna om fastän jag borde, kanske dags för sömnmedel , haha. Nej men ärligt, funderar på varför det är så. Inget spec jag äter på kvällarna eller så, som stör sömnen och inte plugg nu heller som rubbar det. Jaja, hoppas att det blir bättre på lovet.

Nu sitter jag här i sängen och dricker te och äter rågbröd. Mumsigt, köpte färskt igår. Pappa skjutsar mig till skolan idag, så har lite tid på mig. Huvudvärk som vanligt på morgonen.
Idag är det en lugn dag i skolan, engelska, hål och lunch, svenska och tema. Sen ska jag jobba, och får antagligen reda på om jag blir fast anställd. Hoppas hoppas hoppas.

Puss

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0