Stan

Idag var vi på stan igen, och jag köpte klänningen på Gina. =) Köpte också tre olika tesorter, som ska vara upppiggande. Har haft lov, men är fortfarande lika matt i kroppen och huvudet. Jag hoppas det blir bättre av någon av de här tesorterna, haha.

Ikväll ska vi bara ta det lungt och titta på melodifestivalen och kanske någon film. Såg Already Dead igår, väldigt bra fakiskt. Oväntat vändning, det gillar jag.
Imorgon ska jag och J baka kanelbullar, mummigt! Han åker ju också hem imorgon, men på något sätt ska det bli skönt att vara ifrån varandra efter en vecka även om jag kommer sakna honom. Jag ska också övningsköra imorgon kväll.


Jonas vårjacka, stadium
image629


Ekologisk tshirt (Dock så långa så dom fungerar som klänning som ni ser), Gina Tricot
image631


Already Dead

Kommentarer


Stötande kommentarer belönas med anmälan till din internetleverantör :)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0